piątek, 14 marca 2014

Psiaki pozdrawiają ze swoich domków ;)


 JESSI wyadoptowana od Nas jako 5-miesięczny szczeniak pozdrawia ze swojego cudownego domku  (http://kojec-gryfino.blogspot.com/2012/03/sliczna-5-miesieczna-jessi.html)
" Witam
W nowym domu jest mi bardzo dobrze, mam zawsze pełną miskę, ciepłe legowisko obok kaloryfera i dobrych ludzi którzy zawsze się mną zaopiekują i przytulą. Mam też bardzo fajnego kolegę z którym mogę się ścigać i bawić:) Chociaż czasem przypominają mi się demony przeszłości i bardzo się wtedy boje, to na ogół jestem bardzo grzecznym psem i w mig odgaduje czego chcą ode mnie moi Ludzie 
Pozdrawiam wszystkich w Kojcu, nie zapomniałam o Was "


Malutka Misia adoptowana od Nas w październiku 2013 r. przesyła pozdrowienia  Jest bardzo szczęśliwa, a cała rodzina jest w niej zakochana, oczywiście z wzajemnością



Jeden z czterech maluszków znalezionych w kartonie pozdrawia z domku  Teraz ma na imię Spajki ;)






Siostrzyczka Spajkiego również przesyła pozdrowienia z domku  Teraz to Luna i jak widać jest przesłodka  Pozdrawiamy 




Mars pozdrawia ze swojego domku  Jest przeszczęśliwy, a jego mała opiekunka Zosia wprost za nim szaleje  Narodziła się cudowna przyjaźń, już na zawsze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz